Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

Sections

Secretariaat

Het gemeentesecretariaat staat in voor:

  • de behandeling van de binnenkomende post voor het college van burgemeester en schepenen en de gemeentediensten;
  • de algemene organisatie van de gemeenteraadszittingen en de zittingen van het college van burgemeester en schepenen;
  • betwiste dossiers (betwistingen inzake gemeentebelastingen);
  • de opvolging van administratieve boetes;
  • de behandeling van verzekeringsdossiers rond burgerlijke aansprakelijkheid (bij ongevallen op de openbare weg waarvoor de gemeente aansprakelijk is) en arbeidsongevallen van het gemeentepersoneel;

Adres

Dag

Uren

Gemeentesecretariaat
1ste verdieping
Gemeentehuis
Oudergemlaan 113


Tel: 02/627 23 22
Fax: 02/627 23 50
E-mail: secretariaat@etterbeek.be

Maandag

8 u. - 12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

op afspraak

Dinsdag

8 u. - 12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

16 u. - 18 u. 45

op afspraak

Woensdag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

op afspraak

Donderdag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

op afspraak

Vrijdag

8 u. - 12 u. 45 

op afspraak

 

Document acties

Vorige maand juni 2018 Volgende maand

juni
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

test