Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

Sections

Maak een afspraak

Vermijd wachtrijen! Onze gemeentediensten ontvangen u voortaan op afspraak voor bepaalde verrichtingen. 

 

Our municipal services welcome you by appoint for certain operations.

 

1.1. Dienst Bevolking

  • Aanvragen van identiteitskaarten voor Belgen
  • Aanvragen van kaarten voor vreemdelingen (E+, F+, C, D en identiteitsbewijs)
  • Aanvragen van identiteitsbewijzen voor kinderen jonger dan 12 jaar
  • Aanvragen van paspoorten
 

1.2. Dienst Vreemdelingen

  • Statuutwijziging
  • Aanvragen van kaarten voor vreemdelingen (A, B, E, F, H en attest van immatriculatie)
  • Aanvragen van identiteitsbewijzen voor kinderen jonger dan 12 jaar
  • Eerste inschrijving in België – EU/EEG/Zwitserland
  • Eerste inschrijving in België – niet-Europeanen
 

1.3. Dienst Burgerlijke Stand

  • Huwelijk
  • Wettelijk samenwonen
  • Aanvragen van de Belgische nationaliteit
  • U kunt maximaal 45 dagen op voorhand een afspraak maken.
  • U kunt een afspraak maken via onze website, aan het onthaal van het gemeentehuis of telefonisch (02 627 21 11).
  • - Zodra de afspraak gemaakt is, ontvangt u een e-mail met de bevestiging van de datum en het uur van uw afspraak. U ontvangt ook informatie over de documenten die u moet meebrengen naar de afspraak. Op de dag van uw afspraak meldt u zich aan bij de zuil die zich voor de onthaaldesk bevindt of bij het onthaalpersoneel. U ontvangt dan een ticket met vermelding van de wachtzaal waar u moet plaatsnemen.

Voor het aanvragen van kaarten voor vreemdelingen (A, B, E, F, H) volgens de spoedprocedure of de procedure voor zeer dringende gevallen kunt u enkel telefonisch een afspraak maken op het nummer 02 627 28 23 of 02 627 25 02. Er wordt zo snel mogelijk een afspraak voor u gemaakt.

Voor het aanvragen van paspoorten, elektronische identiteitskaarten voor Belgen of vreemdelingen (E+, F+, C en D) volgens de spoedprocedure of de procedure voor zeer dringende gevallen kunt u zich spontaan melden bij de onthaaldesk tijdens de openingsuren van de dienst. U zult onmiddellijk geholpen ontvangen worden door een van onze medewerkers.

  • Ingeschreven zijn in de gemeente Etterbeek of er feitelijk verblijven in geval van een eerste inschrijving in België.
  • Alle gevraagde documenten voor de afspraak voorbereiden zodat u op het afgesproken uur geholpen kunt worden.
 
Opgelet ! Voor de goede organisatie van onze diensten vragen wij u om een nieuwe afspraak te maken als:
 
  • u te laat komt op uw afspraak.
  • u niet de gevraagde documenten bij zich hebt.
 

 

Document acties

Vorige maand december 2018 Volgende maand

december
MaDiWoDoVrZaZo
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Leven te Etterbeek - Officieel gemeentelijk maandblad

test