Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

Sections

Secretariaat

Het gemeentesecretariaat staat in voor:

  • de behandeling van de binnenkomende post voor het college van burgemeester en schepenen en de gemeentediensten;
  • de algemene organisatie van de gemeenteraadszittingen en de zittingen van het college van burgemeester en schepenen;
  • betwiste dossiers (betwistingen inzake gemeentebelastingen);
  • de opvolging van administratieve boetes;
  • de behandeling van verzekeringsdossiers rond burgerlijke aansprakelijkheid (bij ongevallen op de openbare weg waarvoor de gemeente aansprakelijk is) en arbeidsongevallen van het gemeentepersoneel;

 

Openingsuren op afspraak

Gemeentesecretariaat
1ste verdieping
Gemeentehuis
Oudergemlaan 113


Tel: 02/627 23 22
Fax: 02/627 23 50
E-mail: secretariaat@etterbeek.be

Maandag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

Dinsdag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

16 u. - 18 u. 45 : op afspraak (behalve in juli en augustus)

Woensdag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

Donderdag

8 u. - 12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

Vrijdag

8 u. - 12 u. 45

 

Document acties

Vorige maand december 2018 Volgende maand

december
MaDiWoDoVrZaZo
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Leven te Etterbeek - Officieel gemeentelijk maandblad

test