Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

Sections

Secretariaat

Het gemeentesecretariaat staat in voor:

  • de behandeling van de binnenkomende post voor het college van burgemeester en schepenen en de gemeentediensten;
  • de algemene organisatie van de gemeenteraadszittingen en de zittingen van het college van burgemeester en schepenen;
  • betwiste dossiers (betwistingen inzake gemeentebelastingen);
  • de opvolging van administratieve boetes;
  • de behandeling van verzekeringsdossiers rond burgerlijke aansprakelijkheid (bij ongevallen op de openbare weg waarvoor de gemeente aansprakelijk is) en arbeidsongevallen van het gemeentepersoneel;

opgelet, de gemeente ontvangt enkel nog op afspraak en voor dringende administratieve stappen. Wij vragen daarom om vooraf telefonisch of via e-mail contact op te nemen met de betrokken dienst. Die zal je informeren over de stappen die je moet nemen.

 

Meer info

 

Openingsuren op afspraak

Gemeentesecretariaat
1ste verdieping
Gemeentehuis
Oudergemlaan 113


Tel: 02/627 23 22
Fax: 02/627 23 50
E-mail: secretariaat@etterbeek.be

Maandag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

Dinsdag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

16 u. - 18 u. 45 : op afspraak (behalve in juli en augustus)

Woensdag

8 u. -12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

Donderdag

8 u. - 12 u. 45 & 14 u. - 15 u. 45

Vrijdag

8 u. - 12 u. 45

 

Document acties

Vorige maand mei 2020 Volgende maand

mei
MaDiWoDoVrZaZo
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Leven te Etterbeek - Officieel gemeentelijk maandblad

test